My day

Här sitter jag på mitt rum.. kom hem ca 07.30 imorse åt min frukost o gick sedan &  la mej men kunde verkligen inte sova...flängde runt i sängen för att hitta den skönaste sov ställningen men hur jag än lade mej så var jag inte nöjd hehe.. somnade la vid halv elva lr nått vaknade pigg som fan vid tolv...men neeee jag ville inte gå upp då eftersom jag visste att jag faktiskt behövde sova mer egentligen, vaknade med jämna mellan rum fram till halv två då jag steg upp åt lite flingor hoppade in i duschen o sedan var jag redo för en runda på stan ..Hämtade syrran hos Ruuubin, o sen gick vi gata upp o gata ner.. jag fick handlat två linnen, en kjol, en t-shirt, strumpbyxor & alkohol =) så de blev lite..jo fick även äran att betala Fesens skor som hon hittade på Wedins..!

Ja gott folk imorn är det nyår.. skönt ska de bli när allt e över... vet inte riktigt vad jag ska infinna mej imorn men men de löser väl sej .. jag har nu iaf kläder o alkohol =)!

jag har fasen inte packat upp mina klappar ur påsen ..hehe kanske e dags nu .. ! kanske hinner med det innan jag ska iväg till jobbet...lr de e tveksamt  hahaha..! ska ju segas en massa först o så .. ! =)

Bye For Now

& GOTT NYTT ÅR PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa jag vet inte vad det är med mej. Nu är det bra men innan var ett helvete. Jag HOPPAS att jag är frisk till imorgon så att vi kan göra något KUL!

2008-12-30 @ 21:41:24
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0